четвер, 25 листопада 2010 р.

Моя Батьківщина

 Чим багата та славна наша ненька Україна, то своїм колоритом, мальовничими та миловидними селами та хутірцями,  вишиванками, гарними піснями та веселим, щирим народом.
Я горджусь тим, що народилась тут. Тут, у мальовничому місці, куди ведуть безліч стежок, захованих у запашних лугових травах. Люблю свій дім, уквітчаний вишневим віночком та захищений соснами-велетами. Горджусь тим, що тисячі людей приходять до мого села, як до святині. Бо саме так і є... Адже саме тут колись відбулась сумнозвісна Берестецька битва. І саме тут тепер знаходиться Національний історико-меморіальний заповідник "Поле берестецької битви". Усі свідомі люди приходять сюди, щоб схилити свої голови перед останками своїх героїв-визволителів.

А я...Я просто щаслива, що живу тут, не зважаючи на всі негаразди нашої країни. І зроблю все, що від мене залежить, для того, щоб моя Маленька Батьківщина й надалі була тихими і милим маленьким раєм, якого обійшла стороною галаслива цивілізація і навіть, здається, бруд та зло цього світу. І найбільша моя мрія - зберегти цей рай для майбутніх моїх нащадків,для усіх поколінь, для історії!

2 коментарі:

  1. Пляшева - це і моя Батьківщина! Якщо дозволиш, то і я трішки погорджусь нею))

    ВідповістиВидалити
  2. Звичайно! Тут і дозволу питати не потрібно,а просто гордитись))))) БО Є ЧИМ!)))

    ВідповістиВидалити